Sider

lørdag den 1. december 2012

1. DECEMBER

ENDELIG... Og allerede?? :-O

Som lovet her vil jeg idag vise Jer de superfede negle jeg lavede forleden dag!


Ingrediens-listen  (den er laaaaang) kan I se på linket. Snemanden er malet med akrylmaling. Det grønne på de 2 midterste fingre er lavet ved at jeg puttede noget glimmer i en sjat klar lak, og det fungerede fantastisk godt. Kransen skulle have haft en anden farve sløjfe på, eller også skulle bundfarven have været en anden. Rundt på kransen er klare rhinestones sat på med topcoat. Juletræet er lavet med det grønne glimmer. Små caviar beads i guld er sat på række, med topcoat og derudover lidt forskellige farver rhinestones. Og en stjerne på toppen - naturligvis. Lillefingeren er lakeret hvid, da det var tørt malede jeg røde striber med en striper. Jeg var lidt spændt på om jeg kunne få bolsje effekten på, men klarede det med en hvid perlemorslak :-)


Jeg var i Matas et par dage efter jeg havde lavet de her negle, og da ekspedienten fik øje på dem kaldte hun alle andre ekspedienter hen. De var ret betaget ;-)


Med et par gode tykke lag Seche Vite holdte de fint de 4 dage jeg havde det på. Intet havde løsnet sig da jeg tog det af, for at lave noget nyt.
Det tog lang tid at lave, men jeg synes egentlig sværhedsgraden er for begyndere! Man kunne også sagtens lakere neglene i en julefarve, og så nøjes med at have et af disse designs på en en enkelt negl - men hvilket... ;-)

Weeee, det er den 1. december, så må vi også ønske glædelig jul til hinanden. Så selvom vi jo "ses" hver dag frem til 24.12 vil jeg nu alligevel ønske Jer en rigtig glædelig jul :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar