Sider

onsdag den 5. december 2012

FACEBOOK

Jeg vil lige spamme Jer lidt med nogle links, som jeg synes I skal like, hvis I ikke allerede har gjort det :-)

Jeg har lavet en Negle Lir fan-side på facebook. Med tiden vil der komme til at køre seperate konkurrencer derfra, så "like" hvis du vil have mulighed for at deltage :-)
https://www.facebook.com/NegleLir

Dernæst har jeg lige opsnust en spændende nyhed på lakmarkedet til foråret. APPEAL4. Klik på linket, like siden og læs om brandet - det lyder særdeles interessant!!
https://www.facebook.com/APPEAL4

Fik du scoret dig en gratis YniQ dispenser? Klik på linket, like siden så du fremover er klar når de udlodder gratis produkter, give aways osv. Og selvfølgelig fordi det er et SUPER godt produkt, så vi er da fans!!! :-)
https://www.facebook.com/vatrondeller?fref=ts

Her på bloggen er der nogle forskellige knapper ude I højre side. Vi har allesammen forskellige mønstre/måder at gøre tingene på - så der skulle gerne være en knap for enhver smag ;-) Jeg er selv slave af mit mail-program!! Det er altså kun ting jeg får mails om, som jeg får læst/gjort. Så jeg får også kun læst blogs, hvis jeg får en mail om at der er nye indlæg.
Men lad os lige tage dem fra én ende af:

Faste læsere - GFC (Google Friend Connect): oftest skal man være fast læser af en blog for at kunne deltage i give aways, så det er en god idé at melde sig til.

Follow this blog with bloglovin: Bloglovin er en webside hvor du kan samle ALLE de blogs du følger. Rigtig mange er "slave" af denne side, og læser blogs den vej. har du en bloglovin konto, så tryk på knappen :-)

Få en email hver gang jeg uploader noget nyt: tryk på knappen med kuverten på, indtast den email du oftest bruger, så får du selvsagt en mail hver gang jeg laver nyt indlæg - mit eget "slave"program ;-)

Negle lir på facebook: Dette er en knap til GRUPPEN på facebook (altså ikke fan-siden). Det er en debat gruppe, hvor alle hjælper alle, store som små, erfarne som nybegyndere. Der snakkes om ALT der har med negle at gøre. I skrivende stund 654 medlemmer, så uanset hvilket spørgsmål du brænder inde med, er der helt sikkert én derinde der kender svaret :-)

Rundt omkring på min blog finder du nogle reklamer. Hvis du klikker på reklamerne tjener jeg et (meget) lille beløb. Når de penge har vokset sig store og stærke vil jeg få dem udbetalt og købe en gave til en give away. Det er Jer der kigger og klikker på reklamerne, så mener jeg også det må være Jeres penge :-) Så når du alligevel er fobi min blog, så klik på et par reklamer.

Nu kan vi lige så godt fortsætte listen dernedad, i tilfælde af der er nogen af Jer der ikke er beknedt med de forskellige ting :-)

Etiketter: Når jeg laver et blog-indlæg, så indtaster jeg nogle stikord. Skriver jeg feks. om OPI, så indtaster jeg "OPI" som etikette. På den måde kan du finde et indlæg som du leder efter. Hvis du kan huske at jeg tidligere har vist en OPI lak, men du ikke lige kan huske hvad farven hedder, så klik på OPI under "ETIKETTER" (de står i alfabetisk rækkefølge) og alle mine indlæg med stikordet OPI vil komme frem.

BLOG-ARKIV: Her kan du se overskriften på alle mine blogindlæg, og selvfølgelig klikke på dem og læse dem. Mit allerførste blog-indlæg skrev jeg d. 14/6-2012, det betyder at d. 14/12-2012 kan jeg fejre et ½ års fødselsdag. Ihh <3 Skal det fejres? ;-)

Sidst men ikke mindst - eller jo, det er egentlig mindst. Lidt facts om hvem jeg er, som egentlig er lidt ligegyldigt for bloggen, men det er nu alligevel rart lige at have lidt info om skribenten.

Pyh, det blev da et laaangt og lidt tørt indlæg... Jeg håber at I trods alt kan bruge lidt af det (min lak er ihvertfald tørret i mellemtiden :-D). Som minimum skal I ihvertfald lige tjekke de første links ud.

Der kommer et indlæg mere fra mig idag - dette var blot et sidespring, oprindeligt bare lige for at fortælle om de fansider på fb. Julekalender-indlægget kommer lidt senere - når jeg har lavet manicuren færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar