Sider

onsdag den 3. september 2014

GOODIEBOX AUGUST

Jeg har været medlem af GOODIEBOX i ca 1 1/2-2 år, og alligevel glemmer jeg den hver evig eneste måned!!! Så jeg fik da godt nok en sms om at der lå en pakke til mig på posthuset, i starten af sidste uge, men tænkte at det nok bare var noget ebay lir, så det hastede ikke for mig at få hentet. Det var først en 3 dage senere da jeg så et billede af boksen på Facebook, at det slog mig det sikkert var den der lå på posthuset til mig - så afsted med mig i en fart :-D Men det er selvfølgelig bedre at "glemme" den, end at gå og trippe utålmodigt sidst på måneden! 

Nogle gange lægger GOODIEBOX en teaser ud på facebook, med små hints om hvad næste box indeholder. 


Jeg gættede på noget til ben, øjne, mænd og sort. Hmm jeg kunne ikke være mere forkert på den!! 


Bagerst fra venstre:

LOREAL MEN EXPERT HYDRA ENERGETIC MOISTURISER i en rejsestørrelse. 50 ml 109,95kr
GARNIER MIRACLE CREAM i prøvestørrelse (5 ml). 50 ml 119,95kr. 
TONY & GUY DRY SHAMPOO i rejsestørrelse (75 ml). 250 ml 99,95kr
THE BODY SHOP RAINFOREST RADIANCE HAIR BUTTER. Fullsize. 50 ml 40kr
EUCERIN IN-SHOWER BODY LOTION i rejsestørrelse (50 ml). 400 ml 104,95kr
APOTEKETS NATCREME. Fullsize. 50ml 59,95kr
APPEAL4 NEGLELAK GOODIEBOX SPECIAL LIMITED EDITION i farven Acacallis goodie. Fullsize. 10ml 79kr
ORIFLAME THE ONE LASH RESISTANCE MASCARA. Fullsize. 8ml 150kr
Rabatkode til oriflame på 30%. 

Igen en superskøn box!!! <3 
Jeg har prøvet hår butter'en. For det første så kommer man altså ikke langt med 50ml? Jeg antager at det er til håret på hovedet? Så jeg var nærrig og puttede kun en lille bitte smule i, hvilket betød at jeg ikke rigtig oplevede nogen effekt af det ... Det dufter VILDT godt!! Og jeg må bare indse at der kun er til 1-2 gange, så næste gang bruger jeg det rigtigt ;-) 
Mascaraen er udemærket. Giver definerede vipper. MEN man skal ikke begynde at lægge flere lag, så bliver det bare én stor klumpet øjenvip! Den kommer ikke til at slå min favorit (maybelline the colosal) men som sagt er den udemærket og jeg skal nok få den brugt op. 
Eucerin er et rigtig lækkert mærke, og vi har efterhånden prøvet en del af deres produkter gennem goodiebox. Men det der in-shower lotion er bare slet ikke mig!! Vi har også fået fra Nivea på et tidspunkt. Men jeg har en datter med noget tør hud/udslæt på hofterne hver vinter (eller så snart temperaturen er under 15 grader), så det bliver hende der kommer til at bruge denne fra Eucerin, den er nemlig parfumefri. 

Du kan blive medlem af GOODIEBOX, ved at gå ind på www.goodiebox.dk og tilmelde dig. Det er et løbende abonnement uden binding. Så du kan opsige når som helst!! Så jeg vil anbefale at du i det mindste bare prøver :-) Feks 2-3 måneder, så kan du vurdere om helheden er noget for dig. Jeg bliver dog nødt til at komme med en lille advarsel, man bliver afhængig af overraskelsen ;-) Når jeg først har hentet min box, så er det umuligt at vente med at åbne til jeg kommer hjem!! Så mig ser man altid åbne goodieboxen i banegårds-tunellen, i busskuret, foran Fakta, eller hvor jeg nu lige har hentet min pakke :-p

Nå jo, ligexen sidste ting. Nogle gange er der en lille smule forskel på boksene. Feks denne gang er der nogen der har fået en anden farve lak. På instagram kan man sammenligne indholdet ved at søge på #goodiebox #goodieboxdk 
Min konto hedder @neglelir

*boxen er sponsoreret til mig, af GOODIEBOX. Men mine holdninger og meninger kan ingen sponsorere ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar