Sider

torsdag den 23. oktober 2014

DUFTVERKET HAUL #2

I sensommeren lavede Duftverket en afstemning hvor vi kunder/facebookfølgere kunne stemme om hvilken efterårsduft hun skulle lave. Det var så White Tea & Ginger der vandt. Jeg havde en 20% rabatkode(det får alle når de har bedømt et duftverketprodukt på deres webshop) så den kunne jeg jo meget passende bruge nu. Jeg har det faktisk lidt stramt med ingefær, både smag og duft, men jeg er nysgerrig og elsker roomscents så jeg var alligevel ftisk på at prøve den :-) Derudover valgte jeg Blissful Birch (der er nemlig bergamote i som jeg er fuldstændig pjattet med). Easy like sunday morning ville jeg egentlig gerne have haft i hel plade, men den var udsolgt, så jeg måtte nøjes med en tester. Og så lagde de en lille gave i pakken, en tester af Toffee Apple Crunch. Det er altså så hyggeligt når firmaer lige lægger en lille overraskelse i pakken!!!! <3 


Jeg bryder mig ikke om White tea ginger, men det havde jeg jo på fornemmelsen :-) Men selvom nogle af de dufte jeg har prøvet, ikke lige faldt i min smag, er det ikke sådan at jeg slet ikke kan holde dem ud, så de skal nok blive brugt! Jeg har dog besluttet mig at købe testere fremover af de varianter jeg ikke kender, istedet for en fuld plade, selvom de er en del dyrere. (En tester=1 brik 20kr. En plade=6 brikker 60kr)
Blissfull Birch er én af de lidt kraftigere, som man fint kan slukke efter en hslv times tid, så der er sltså rigtig mange timers brug i den :-)

Nu glæder jeg mig til at se om der kommer juledufte - det håber jeg bestemt der gør!! 
Har nogen af Jer fået prøvet duftsoya fra www.duftverket.dk ? Husk at I får 10% rabat første gang, hvis I tilmelder Jer nyhedsbrevet. Hvis I bedømmer deres produkter får I en 20% kode. Og når man sender 10 tomme plade-beholdere retur, får man 2 hele plader duftvoks gratis!! I må meget gerne skrive en kommentar om hvilke dufte I har prøvet og hvad I synes om dem :-) 

1 kommentar:

  1. Tusind tak for omtalen! Det er faktisk første gang jeg hører at en kunde ikke kan lide nogle dufte og det er egentlig meget forfriskende :) alle varianter kan jo umuligt falde i alles smag og det er helt rart at høre hvad du IKKE kan lide :) og ja det er netop fordelen ved de testere - 19 kr og så har du mange timer til at finde ud af om "det er dig" (i modsætning til dyre duftlys i glas fra diptyque el.lign.)
    Tak for handlen igen! :)

    SvarSlet