Sider

onsdag den 14. december 2016

MONTHLY MANI KIT - DECEMBER

GULD KUVERTEN


Hver måned, omkring denne dato, havner en guld kuvert i min postkasse!! Og det er ganske sigende, for mig i hvert fald, at det er en guld kuvert! Det er nemlig mit Mothly Mani Kit (#MMK) der er i. Et abonnement jeg har haft i vel snart halvandet år og er super glad for! 

Hvorfor goscratchit

Det er fra www.goscratch.it som er et firma der laver wraps. Og der er flere grunde til at jeg særligt godt kan lide goscratchits wraps frem for andre. 
-de er lavet af rigtig neglelak og ikke plastik som de fleste andre. 
-fordi de er lavet af lak (og fordi de er super tynde) er de meget nemme at påføre og der kommer ikke folder/rynker. 
-det er en blogger der special designer de wraps der er med i måneds abonnementet, så de er exclusive og fås KUN i MMK. Ikke engang i goscratchits almindelige webshop kan de købes :-p 
-prisen!!

Indholdet


Denne måned indeholder MMK:
-en pakke wraps med smukke svaner 
-en elegant guld fingerring (den slags der skal sidde på det yderste af fingeren. 
-guldkrone charms 
-lim

Wraps indhold
                       


En pakke wraps indeholder altid 16 wraps (2x8). En neglefil, og den er blød på den ene side så man kan bruge den til at jævne wraps'en på neglen og komme helt ud i kanterne. En rosenpind, neglebåndsskubber/neglerenser. 

Hvor og hvordan

Alt dette for bare 100kr!! Det synes jeg er billigt! Og jeg kan vitterligt ikke finde ud af t lave nailart i hånden, og jeg er heller ikke voldsomt kreativ så for mig gør de en ret stor forskel! Jeg bruger dem kun på et par enkelte negle, som accent nails, så der er jo til mange manicurer i sådan en enkelt pakke! Til disse kunne jeg feks lave 2 grå negle, 1 hvid (matchende svanen så ikke helt kridhvid) og så 1 med svanewrap og 1 wrap med de der prikker. Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge guldkronerne til disse wraps ...

Hvis du har lyst til at prøve det kan du selvfølgelig tilmelde dig på www.goscratch.it. Og der er ingen binding, det kan opsiges til enhver td! 
Hende der designer wraps til MMK kan du følge på instagram @ninanailedit (nina nailed it) hvor hun også lægger billeder op af alle de andre flotte negle hun laver. Du kan også følge @goscratchit.

Kundeservice

Ps: Jeg har også kun oplevet god kundeservice. Hvis jeg feks har sendt email til dem går der MAX 24 timer inden de svarer. Og sidste måned kom min pakke aldrig, eller dvs den 21/11 kontaktede jeg dem. De sender den. 5 i måneden og det tager en uges tid fra USA, så den 21. synes jeg der var gået lidt vel lang tid. De svarede hurtigt at de fluks ville sende en ny afsted og gav mig et trackingnummer (denne måned sendte de trackingnummer allerede den 5. så måske er de begyndt at sende fast med tracking?). Og kun 4-5 dage efter lå GULD KUVERTEN i min postkasse :-p OG de havde endda sendt et ekstra MMK så jeg fik november som jeg jo skulle og derudover også oktobersættet. Lækkert!! ❤ 


1 kommentar:

  1. Super fint indlæg! Kom vidst nok til at bestille en pakke :P

    SvarSlet